Skargi i wnioski


Pacjent może składać skargi, wnioski oraz uwagi w formie:

a) ustnej

b) pisemnej podpisanej imieniem i nazwiskiem

c) pisemnej anonimowej

d) elektronicznej - poprzez formularz kontaktowy  NAPISZ DO NAS na stronie internetowej lub bezpośrednio na

email : poczta@przychodnia-trzykotwice.pl

 

 Miejsce składania skarg, wniosków i uwag:

                  Pacjent może składać skargi, wnioski i uwagi:

A) osobiście do kierownika  „PRZYCHODNIA - TRZY KOTWICE”

 

Kierownik „PRZYCHODNIA TRZY KOTWICE”

lek. med. Aleksander Szpak

tel. 77 44 44 707

przyjmuje w dniach:

 

  Poniedziałki           17:30 ÷ 18:00

                                                                                                   Środy         10:00 ÷ 10:30

 

B) Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej przy Okręgowej Izbie Lekarskiej:

OPOLE, ul. Grunwaldzka 23; tel.: 77 4545939

 

      C)   Rzecznika Praw Pacjenta przy NFZ:

OPOLE, ul. Głogowska 37; tel.: 77 4020182

 

        D)   Biura Praw Pacjenta przy Ministerstwie Zdrowia:

 

WARSZAWA, ul. Długa 34 / 40; tel.: 800190590

 

http://nfz.gov.pl/dla-pacjenta/zalatw-sprawe-krok-po-kroku/jak-zlozyc-skarge/

 

t-family:"Ti����m